June 03, 2016

Ramazani muaji i miresise - Profeti Musa a.s. pyet Allahun xh.sh.


Nje here Profeti Musa a.s. pyet Allahun xh.sh;
-O Allahu im! Me ke nderuar te flas pa perde (penges) me Ty. A ke nderuar ndonje tjeter keshtu?
-Allahu xh.sh i thote:
"O Musa!  Ne kohen e fundit une do dergoj nje popull, i cili do jete popull i hz.Muhamed a.s.. Ai popull do te mbetet me buze te thara dhe me gjuhe te etur. Me trupat e tyre te dobesuar , syt e tyre te lodhur, me melcit e zbrazura, stomaku i tyre eshte i uritur, do te me drejtohem Mua me lutje. Ata do jene shume afer Meje se sa ti o Musa. Por dije se ne kohen kur ti flet me Mua mes teje dhe Meja jane 70 mije perde, por ne kohen e iftarit mes Meje dhe agjeruesve te Ramazanit te popullit te Muhamedi a.s. nuk do te kete asnje perde te vetme. O Musa! Une kam marre pergjegjesin mbi Vete se ne kohen e iftarit kurre nuk do t'ia refuzoj lutjet njeriut qe ka agjeruar per Mua!

Iben Abbasi transmetohet se Profeti Muhamed a.s. ka thene:
"Vertet xhenneti zbukurohet cdo vit ne muajin e shenjte te Ramazanit dhe kur ai xhenneti paraqitet para Allahut xh.sh thote: O Krijuesi im! Beje qe roberit e tu ne kete muaj te Ramazanit te jene banoret e mij."


Pergatiti
Gezim KOPANI

Mund te lexoni: Muaji ramazan

Mund te lexoni: Jeta e profetit Musa

Contact Form

Name

Email *

Message *

Kontakt: gezimi_01@hotmail.com