May 12, 2023

Allahu pranon lutjen e sinqertë

Nje here profeti Musa a.s. kaloi pran nje njeriu i cili lutej Allahut me perkushtim per nje njevoj te tij. Duke shikuar perkushtimin e tij ne lutej, profeti Musa a.s. i thote Allahut: O Allah! Nese mundem une, po ia zgjidh nevojen qe ka ky njeri! Ne kete rast, Allahu xh.sh. i thote: "O Musa! Une jam me i mershishem se ti, por mendimet e atij njeriu nuk jane tek Une por te tufa e dhenve te tij. Une nuk degjoj lutjen e atij, zemra e te cilit eshte tek tjetri dhe jo tek Une!" Pas kesaj profeti Musa a.s. i tregoi njeriut, dhe ai u pendua dhe me gjithe pastertin e zemres se tij filloi ti lutet Allahut sinqerisht, ashtu siç i ka hije dhe pas kesaj lutja e tij u pranua!

Pergatiti
Gezim KOPANI

Per te lexuar ngjarje te tjera kliko ketu: NDODHI


Contact Form

Name

Email *

Message *

Kontakt: gezimi_01@hotmail.com