February 22, 2022

Frika dhe shpresa e profetit Musa a.s.

Nje here profeti Musa a.s. i thote Allahut xh.sh.; O Zoti im! Me shpetove me Tevratin dhe me nderon duke folur ne kodren Sina, ndaj dua te te them: Nje gje me qeteson dhe kater gjera me friksojne;
-Friksohem nga varferia e madhe
-Friksohem nga vdekja
-Friksohem kur mendoj denimet e varrit
-Friksohem kur mendoj diten e Gjykimit

Ndersa shpresa ime eshte; Dashuria ndaj Teje, e cila asnjehere nuk dobesohet por veç shtohet.
Pas kesaj Allahu xh.sh. i thote profetit Musa a.s;
"O i deruari im! Nese ke frike varferin e madhe, atehere falu ne sabah, pasi kjo do te jete mbrojte nga varferia. Nese i friksohesh vdekjes, atehere fal namaz mes akshamit dhe jacise (evvabiin). Nese i friksohesh denimit te varrit , atehere fal dy rekate namaz nate. Nese i friksohesh Dites se Gjykimit atehere agjero ne muajin e Rexhebit."Me pas Allahu xh.sh. i thote: Do te jap tre gjera, nese largon tre gjera te tjera;
-Nese e ruan gjuhen nga genjeshtra, fjala e keqe, Une do te jap nder te madh.
-Nese ruhesh nga shoqeria e keqe, Une do te bej bashk me shoke te sinqerte.
-Nese ruhesh nga ushqimi haram, Une do te jam dije dhe urtesi.


Pergatiti
Gezim KOPANI

Contact Form

Name

Email *

Message *

Kontakt: gezimi_01@hotmail.com