January 27, 2015

Rendesia e lutjes (Duas) , Hadith

Profeti Muhammed a.s. thote:

"Allahu xh.sh ka disa melaike, te cilet udhetojne neper toke. Ata kerkojne tubimet (tubimet ne te cilat behet dhiker). Kur gjejne ndonje te till, ulen me ta dhe me krahet e tyre rrethojne njeri-tjetrin derisa mbushin gjithcka midis tyre dhe qiellit te dynjase. Ata ngjiten ne qiell vetem atehere kur njerzit e tubimit shperndahen dhe largohen.
Allahu xh.sh pastaj i pyet keta melaike dhe Ai e di me se mire se ata: Prej nga vini?
Ata thone: Ne vijme nga disa njerez te tu ne toke, te cilet po te adhuronin e te falenderonin Ty. Allahu xh,sh thote:Per cfare me luten?
Meleket thone: Ata kerkojne xhennetin tend.
Allahu xh.sh thote: A e kan pare ate Xhennetin Time?
Meleket thone:Jo! Allahu xh.sh thote: Po sikur ta kishin pare xhennetin tim?
Meleket thone: Ata kerkojne gjithashtu nga Ti qe ti ruash.
Allahu xh.sh thote: Nga cfare kerkojne ti ruaj?
Meleket thone: Nga xhehennemi.
Allahu xh.sh thote: A e kan pare ate?
Meleket thone: Jo!
Allahu xh.sh thote: Po sikur ta kishin pare xhehennemin?
Meleket thone: Ata kerkojne nga Ti falje.
 Allahu xh.sh thote: Une kam per ti falur, kam per ti dhene ate qe kerkojne, kam per ti ruajtur prej asaj qe me kerkuan ti ruaj.
Meleket thone: Zoti yne!Me ta ishte edhe nje person me shume gabime, dhe teksa po kalonte afer tubimit ndaloj per te degjuar.
Allahu xh.sh thote: Gjithashtu, edhe ate e kam falur. Ata jane nje grup qe kush ulet me ta nuk humbet."
(Buahri,Muslimi)

Contact Form

Name

Email *

Message *

Kontakt: gezimi_01@hotmail.com