January 18, 2017

Babai dhe keshillat e tij

O biri im!

Kam shijuar te mira por nuk kam gjetur me te mire se shendetin.
Kam shijuar te hidhurat por nuk kam gjetur me te hidhur se sa te kerkosh nga njerezit.
Kam mbart hekurin, por nuk kam gjetur me te rende se sa borxhin.
Kam pare te pasurit por nuk kam pare me te pasur se sa ia qe eshte i kenaqur me ate qe i ka caktuar Allahu per te.
Kam provuar durimin dhe kam shijuar te keqen, por nuk kam pare me te forte se sa varferine.
Me kane armiqesuar njerezit dhe nuk kam gjete me armik se sa nefsin (unin) tim.
Kam veshur rrobat me te shtrenjta, por nuk gjeta rrobe me te mire se sa devotshmeria.
Kam degjuar te flasin shume , por nga heshtja kam mesuar me shume.
Jam gjunjezuar para shume sfidave por kur jam gjunezuar per Allahun jam lartesuar.
Hapa shume dyer, por nuk u mireprita si ne deren e pendimit.

Contact Form

Name

Email *

Message *

Kontakt: gezimi_01@hotmail.com