February 03, 2019

Muhammedi a.s. pyet: Cfare pune ben, qe cdo here degjoj hapat e tua ne xhennet?

Tregohet se nje here kur Profeti Muhammed a.s. u ngrit ne mengjes (per te fal sabahun) thirri me ze Bilalin r.a. dhe i thote:
"O Bilal! Me cfare pune ma ke kaluar per ne xhennet? Kurre nuk ka ndodhur te futem ne xhennet e te mos degjoj zhurmen e hapave te tu para meje. Keshtu me ndodhi dje, ku degjova zhurmat e hapave te tu para atyre te mijave. Keshtu shkova ne drejtim te nje pallati te mrekullueshem (prej ari) qe binte ne sy dhe thash: I kujt eshte ky? Me thane: Eshte i nje burri nga populli i Profetit Muhammed! U thash: Une jam Profeti Muhammed, i kujt eshte ky pallat? Me thane: Eshte i Bilalit (Omer Ibn Hatabit). Atehere Bilali tha: O i Derguari i Allahut xh.sh! Sa here qe me eshte prish abdesti, kam marr menjehere abdest (pra nuk ka qendruar pa abdest) dhe cdo here kam menduar se e kam detyre para Allahut xh.sh. qe te fal dy rekate namaz. Muhammedi a.s. buzqeshi duke thene: Ky qenka shkaku!"
(Ahmedi, Tirmidhi)

Pergatiti
Gezim KOPANI

Contact Form

Name

Email *

Message *

Kontakt: gezimi_01@hotmail.com