November 05, 2020

Pastertia e tregetis ne islam

Jeta e Profetit Muhammed a.s. eshte e mbush me mesime dhe virtyte te larta. Ai vazhdimisht udhezonte dhe keshillonte besimtaret te jene ne rrugen e Allahut, te jene te paster, te drejte, bujar dhe falenderues.

Nje rast teksa profeti Muhammed a.s. takohet me tregtaret e Mendines u kerkon atyre te jene tregtar te drejte, te paster dhe pa hile pasi ne tregti perzihet genjeshtra me betimin. 
Per ta bere te qarte kete, Muhammedi a.s. u tregon nje ngjarje ku u thote:
"Kohe me pare nje person i blen token nje personi tjeter. Teksa e punon token gjen nje qyp me flori. Ndergjegjia , drejtesia dhe pastertia e tij beri qe ai te marr qypin dhe te shkoj tek personi te cilit i kishte bler token dhe i thote;
-Ky qyp me florinje eshte i juaj, pasi une ju bleva token dhe jo florinjte!
Shitesi e kundeshton duke i thene;
-Une ta shita token me gjithcka!
Qe te dy nuk arriten te merren vesh, dhe thirren nje ndermjetes per ta zgjidhur çeshtjen.
Ndermjetesi i pyet: 
-Keni femije?
-Po i than ata! Une kam nje djal, tjetri tha une kam nje vajze! 
Ndermjetesi u thote;
Me keto florinje (behuni miq) martoni djalin dhe vajzen dhe ajo qe tepron jepni sadaka.
" (Buhari)

Pergatiti
Gezim KOPANI

Contact Form

Name

Email *

Message *

Kontakt: gezimi_01@hotmail.com