July 30, 2021

Kur Allahu e do dike


Kush deshiron te fitoj dashurin e Allahut xh.sh. le te bej pune te mira vullnetare pasi Allahu do jet prane tij. Mbi kete Profeti Muhammed a.s. tregon se Allahu xh.sh thote:
"Robi im vazhdon te me afrohet vullnetarisht me pune te mira , derisa ta dua ate. Kur Une (Allahu) e dua ate, Une (Allahu) do jem degjimi i tij me te cilin degjon, shikimi i tij me te cilin shikon, dora e tij me te cilen godet dhe kemba e tij me te cilen ece. Po te kerkoj dicka nga Une (Allahu) , do t'ia jepja." (Buhari) 

Ne nje hadith tjeter Profeti Muhammed a.s. ka thene: 
"Kur Allahu e do dike nga njerezit (roberit e tij) , Allahu e thirr melekun Xhebrail a.s. dhe i thote: "Une e dua filanin, keshtuqe duaje dhe ti! Xhebraili e do ate, dhe ne te njejten kohe u thote banoreve te qiellit: Allahu e do filinin keshtuqe duajeni dhe ju! Ne kete menyre banoret e qiellit do e duan ate. Ai behet i pranuar dhe nga banoret e tokes. Nese Allahu nuk e do dike nga njerezit (roberit e tij), Ai e thirr melekun Xhebrail a.s. dhe i thote: Une nuk e dua filanin, keshtuqe dhe ju mos e duani ate. Pastaj Xhebraili a.s.  nuk do ta duaj ate, per te vijuar me banoret e qiellit te cilet nuk do ta duan ate po ashtu dhe banoret e tokes." (Muslimi) 

Pergatiti
Gezim KOPANI

Contact Form

Name

Email *

Message *

Kontakt: gezimi_01@hotmail.com