November 23, 2021

Udhëtari dhe gjarpëri

Nje udhetar has ne nje gjarper te cilin e kishte rrethuar zjarri. Kur gjarpri vuri re udhetarin i kerkoj ndihme. Udhetari ishte njeri i mir, dhe ne maje te shkopit te tij vendos nje thes dhe zgjat shkpin per ta shpetuar gjarprin, i cili futet menjehere ne thes. Duke e ditur qe gjarpri eshte vdekjeprues per njeriun  e shpeton por i thote: Nese deshiron te largohesh nga ketu dhe te jesh i lire kam kusht qe te mos i demtosh njerezit!
Si per çudi gjarpri ia kthen: Nuk largohem pa te mbytur ty! Ti e dije se une jam i keq per njerzit dhe pavarshisht kesaj harrove fjalen e urte qe thote: "Miresia ndaj njeriut te keq eshte sikurse krimi ndaj te mires." prandaj do e paguash me jeten tende.
Sapo degjoj keto fjale udhetarit i ndryshoj ftyryra dhe i thote:
-Nese e verteton se njerezit jane te keqi do e pranoj fatin tim (pranoj t'ma marresh jeten)!
Ne kete çast kalon pran tyre nje lope dhe gjarpri e pyet:
-Cili eshte shperblimi i miresis?
-Une vite me radhe i jap zotriut time qumesht, djathe, gjalp dhe viça. Por , tani qe u plaka , ai planifikon te me shes te kasapi. U pergjigj lopa.
Me krenari gjarperi u kthye nga udhetari i cili i thote:
-Sipas ligjit, nje deshmitar nuk eshte i mjaftueshem.
Gjarperi u drejtua nga pema dhe i ben te njejten pyetje: Cili eshte shperbilimi i miresis?
Une u ofroj hije, dhe pushim udhetareve te lodhur, ndersa ata kepusin deget e mija per te bere vegla pune. U pergjigje pema.
Me here te trete udhetari iu drejtua gjarperit;
-Te betohem poe e gjete edhe nje deshmitar udhe do pranoj tma marresh jeten.
Ne kete moment gjarpri shikoj dhelpren e cila qe ne fillim kishte ndjek biseden. Dhelpra tha: Me thuaj cfare te ka bere ky njeri qe po ia kthen me te keqe?
Udhetari filoj te tregoj; Shikova gjarprin qe e kishte rrethuar zjarri. Me kerkoj ndihme dhe une mora shkopin i vendosa nje thes dhe e shpetova.
Dhelpra tha: Kjo eshte qesharake, ne kete thes te vogel nuk mund te qendroj gjarpri!
Menjehere gjarpri tha: Posi , ja ua tregoj une!
Menjehere ne kete çast dhelpra i thote udhetarit: "Kur ta gjeni armikun e lidhur, mos e lironi!"
Udhetari, i kuptoj fjalet e dhelpres dhe e mbylli thesin dhe filloj ta godas gjarprin, derisa e mbyti.

Gezim KOPANI 


Contact Form

Name

Email *

Message *

Kontakt: gezimi_01@hotmail.com