May 13, 2022

Lutje në raste fatkeqsie , brenge apo pikëllimi

Lutja ne rast te ndonje fatkeqsije apo problem (bela) te kesaj bote. 
Nje here profeti Muhammed a.s. u thote shokeve; A deshironi tju mesoj diçka? Ata thane: Po! Kur ndonjerit prej jush i ndodh ndonje fatkeqsie apo problem (hall, bela) te kesaj bote le bej kete dua (lutje) qe te gjej zgjidhje. "La ilahe il-la ente, subhaneke, inni kuntu minedhdhalimin" d.m.th; "Nuk ka Zoti tjeter perveç Teja Allah! I lavderuar qofsh! Me te vertet une kam gabuar ndaj Teje!"
Kjo eshte lutja (duaja) e profetit Junus a.s. kur ai ishte ne barkun e balenes. (Hakimi)

Nje here ne xhami profeti Muhammed a.s. e shikon te merzitur Ebu Umamen. Profeti a.s. i tha: Deshiron ti mesoj disa fjale me te cilat nese i thua Allahu xh.sh. do ti largoj brengat dhe do te ndihmoje. Po i thote Ebu Umame! Profeti a.s. tha: Kur te zgjohesh dhe kur te biesh ne gjume do dite ne mengjes dhe ne mbremje thuaj kete lutje: "O Zoti im! Kerkoj nga Ti te me mbrosh prej brengave dhe pikellimit. Te me mbrosh nga paaftesia dhe dembelizmi! Te me mbrosh prej frikes dhe kopracise!  Te me mbrosh te mos mbulohem me borxhe dhe njerezit me me bejne dem!" (Ebu Daudi)


Pergatiti
Gezim KOPANI

Contact Form

Name

Email *

Message *

Kontakt: gezimi_01@hotmail.com