August 09, 2020

Çdo gje varet nga veprat tuaja

Ne nje hadith "Kudsij" Profetit Muhammed a.s. Allahu xh.sh. i ka thene:

"O roberit e Mi! Une ia kam ndaluar padrejtesine Vetes dhe e kam ndaluar ate ndermjet jush, prandaj mos i beni zullum njeri tjeterit!

O roberit e Mi! Te gjithe ju jeni te humbur, pervec atij  qe e udhezoj Une, prandaj kerkoni udhezim nga Une, do t'ju udhezoj!

O roberit e Mi! Te gjithe ju jeni te humbur, pervec atij qe e ushqej Une, prandaj kerkoni t'ju ushqej, do t'ju ushqej!

O roberit e Mi! Te gjithe ju jeni te zhveshur, perves atij qe e veshi Une, prandaj kerkoni veshje nga Une, do t'ju vesh!

O roberit e Mi! Vertet ju gaboni naten dhe diten, ndersa Une i fale te gjitha gjynahet, prandaj , kerkoni falje nga Une, do 'tju fal!

O roberit e Mi! Ju kurre nuk mund te arrini qe te me shkaktoni dem dhe as qe te me sillni dobi.

O roberit e Mi! Sikur i pari dhe i fundit nga ju, nga njerezit dhe xhinet, te ishit te devotshem, sikur zemra me e devotshme e ndonjerit, kjo nuk do ta shtonte sundimin Tim ne asgje.

O roberit e Mi! Sikur i pari dhe i fundit nga ju, nga njerezit dhe xhinet, te ishit te prishu, te shthurur, sikur zemra me e prishu e ndonjerit, kjo nuk do ta pakesonte sundimin Tim ne asgje.

O roberit e Mi! Sikur i par dhe i funidt nga ju, nga njerezit dhe xhinet, te ngriheshit ne nje vend dhe te m'i drejtonit lutjet Mua dhe Une t'i pergjigjesha lutjes se cdonjerit, kjo nuk do ta pakesonte ate qe kam Une, as aq sa pakeson gjilpera kur futet dhe nxirret nga deti.

O roberit e Mi! Cdo gje varet nga veprat tuaja, te cilat tek Une jante te ruajata, te llogaritura dhe per te cilat Une juve do t'ju shperblej. Kush gjen mir, te a falenderoje Allahun, ndersa kush gjen te kunderten, mos ta fajesoje askend pervec vete."  (Muslimi)

Pergatiti
Gezim KOPANI

Contact Form

Name

Email *

Message *

Kontakt: gezimi_01@hotmail.com