Skip to main content

Ngritja e profetit Isa a.s. në qiell


Besimi islam na meson qartazi se: Profeti Isa a.s. nuk eshte biri i zotit, dhe nuk eshte denuar dhe per me teper as gozhduar dhe dhe Isa a.s. nuk ka vdekur, por  ate  Allahu e ka shpetuar duke e ngritur ne qiell. Per kete ne Kur'an  Allahu xh.sh. thote: "Thuaj; Ai, Allahu eshte Nje! Allahu eshte Ai qe çdo krijese i drejtohet (i mbeshtete) per çdo nevoje. As s'ka lindur kend , as nuk eshte i lindur, Dhe Atij (Allahut) askush nuk i eshte i barabarte." (Ihlas) Por jo besimtaret , mohuesit e Allahut te kunderten. 
Allahu xh.sh. thote: "Ato (fe mohuesit te Allahut) thane: "Ne e kemi mbytur Mesihun, Isain, te birin e Merjemes, te Derguarin e Allahut." E ata as nuk e kan mbytur e as nuk e kan gozhduar, por i eshte dukur keshtu. Ata qe ndashin kete mendim per te, edhe ata gjendeshin ne dyshim, per edhe keto nuk kan ditur asgje me siguri, vetem qe supozonin, e eshte e sigurte  se nuk e kan mbytur ate. Por Allahu e ka ngritur prane Vetes. Allahu eshte i Plotefuqishem dhe i Urte. Dhe nuk ka asnje ithtar te librit, i cili kur te vdes, te mos i besoje atij ashtu siç duhet besuar e ne Diten e Gjykimit, ai do te deshmoje kunder tyre." (En Nisa 155-159) 
Pas shume mrekullish qe Profeti Isa a.s. beri me ndihmen e Allahut, Allahu xh.sh. e shpall Isan a.s. pejgamber. Tani profeti Isa a.s. ishte 30 vjeç dhe Allahu xh.sh. i zbriti atij Inxhilin (Ungjilli). Per kete Allahu xh.sh. thote:  "Ne vazhduam gjurmet e pejgambereve me Isain , birin e Merjemes, vertetues i Tevratit qe kishin me pare. Atij i dham Inxhillin (Ungjillin), qe eshte udhezim i drejte dhe drite, qeshte vertetues i Tevratit qe kishin prane, qe ishte udhezues e keshillues per te devotshmit." (El Maide; 46)
Pavarisisht shume mrekullive te Profetit Isa a.s. si dhe shpalljes nga Allahu pejgamber dhe zbritjes se Inxhillit populli nuk e besoj Isan a.s. madje filluan te largohen te gjithe nga ai derisa profeti Isa a.s. ngel vetem me 12 nxenesit e tij. Allahu xh.sh. thote: "O ju qe besuar, behuni ndihmetar te Allahut, si Isai biri i Merjemes , havarijunet (nxenesit / dishepujt)ku u pat thene: Kush eshte ndihmetar imi ne rrugen e Allahut? Ata thane:Ne jemi ndihmetare te rruges se Allahut!E nje grup prej beni israileve besoi, e nje grup refuzoi, e Ne ata qe besuan i perkrahem kunder armikut te tyre dhe ashtu u bene ngadhenjimtare." (Saff; 14)

Dhe pse Allahu xh.sh. ua zbriti sofren me ushqime, njerezit harruan fjalen e dhene se; Nese zbret sofren me ushqime do ta besojme Allahun, por ato nuk e mbajten premtimin. Madje perseri nuk besuar edhe kur ata te babziturit hanin e merrnin ushqim. Per mosbesimin e tyre Allahu i denoj duke i kthyer ne derra. Paria e vendit, te pasurit etj te cilet kundershtonin Profetin Isa a.s. vendosen ta denojne Isan a.s. Jobesimtaret filluan ta akuzonin rend Isain a.s. , por tashme acarimi i femohuesve kaloi kufit, ku paria e Hebrenjeve vendosen ta vrasin me gozhdim Isan (Mesia).
Isai a.s. mori lajmin nga Allahu i Madheruar si dhe se si do shpetoj nga ky denim. Transmetohet nga Ibn Abbas se: "Kur Allahu vendosi ta ngriste  Isan a.s. ne qiell, ai shkoji tek nje shtepi ne te cilen gjendeshin 12 nxenesit e tij. Isai a.s. ishte shume i merzitur, saqe ishte paraqitur para nxenesve i ndjersitur derisa floket i ishin bere uje. Ne keto momente  Isai a.s ju drejtua nxenesve me keto fjale: "Ne mesin tuaj eshte njeri, i cili do te me mohoje. E kete do ta beje 12 here edhe pse me pare me kishte besuar." (Ibn ebi Hatimi, tek Ahmed b.Sinaji e ky nga ebu Muaviu , ky nga el Minhal b. Amri e ky nga Seid b. Xhubejri se ibni Abbasi ka thene hadithin e siper cituar) 
Ngritja e profetit Isa a.s. ne qiell eshte nje nga shenjat e kijametit , Per kete Allahu xh.sh. thote: "Ai Isai eshte parashenje e momentit te kijametit, pra kurrsei mos dyshoni ne te (diten e kijametit) dhe ecni pas meje kjo eshte rruge e drejte. E te mos u pengoje djalli, se ai per ju eshte armik i hapt." (Ez Zuhruf; 61-62)
Perpara  se Allahu xh.sh ta ngrej Isa. a.s ne qiell e ka ulur Isan a.s. ne gjume, e pastaj e ka ngritur ne qeill nepermjet nje vrime (korridor) te hapur ne qiell. Ky ishte dimensioni tjeter i cili nuk kishte ndodhur me pare. Nderkohe, ushtria kishte marr urdherin per kapjen e Isase a.s dhe gozhdimin e tij. Ne kete moment transmeton Ibn Abbasi se : "Kur Isai a.s. u paraqit para 12 nxenesve nder te tjera ju tha: 
"Cili prej jush pranon qe te me perngjaje  dhe te  mbytet ne vendin tim? 
Ne kete rast u paraqit nje i ri i cili ishte me i vogli nder to. Isai a.s. fillimisht nuk e pranoi dhe perseriti  pyetjen, por perseri pergjigjet i njejti nxenes. I riu tha: Une dua te jem ai!
Ne kete rast Isai a.s. i tha: Mire ti je ai! Ne kete moment Allahu i madheruar fytyren e  Isas a.s. ia perngjan nxenesit te ri.  Ne keto momente Isai a.s. u ngrit ne qeill
."

Ne fakt nder nxenesit ishte njeri i cili u kishte treguar ushtareve se ku ndodhej Isai a.s , ai quhej Judus KerjajutaGjate kohes se gozhdimit (te riut qe ju vendos pamja e Isait a.s.) njeri nga nxenesit e mohoj Isan a.s duke thene: 
"Zoti qendroi tek ne sa deshi vete, e atehere shkoi ne qiell." 
Nxenesit e  Isas a.s. u ndane ne tre grupe. 
Te paret ishin  ata qe thane: "Zoti qendroi nder ne sa deshi vete, e pastaj shkoi ne qeill."
Te dytet ishin ata qe thane: "Nder ne ishte biri i Zotit dhe qendroi sa deshti vete dhe pastaj Zoti u ngrit ne qeill."
Te tretet ishin ata qe thane: "Nder ne ishte robi i Allahut dhe i Derguari i Allahut e Allahu e ngriti ne qeill."
Dy grupet e para u bashkuan bashke dhe mbyten grupin e trete qe besonin se:  Isai a.s. ishte i Derguari i Allahut dhe se Allahu e dergoi ne qiell.
Nxenesit e  Isas a.s. quheshin:
1.Jakub Zebda, 2.Butros, 3.Junus Zebda, 4. Endravis, 5. Filips, 6. Ebruthulma, 7. Metta, 8. Tomas, 9. Jakub Halki, 10. Tedaus, 11. Fetjati 12. Judus Kerjajuta (Juda Iskarioti)

Ne nje trasmetim nga Ahmedi tregon se: "Ushtria Hebreje gjeti vendndodhjen Isait a.s. dhe teksa profeti Isa a.s. shkon per vizit tek tezja e tij ushtria me ne krye udheheqesin e saj te quajtuir Xhalut u nis per ta kap. Keshtu duke qendruar Isai a.s. me tezen e tij ushtria e Xhalutit rrethon shtepin dhe hyjne per ta kapur  Isan a.s. Ne kete moment Allahu i Madheruar nuk lejoj qe ta shikonin Isan a.s. Ne keto çaste ushtria priste fjalen e Judes i cili thoshte: Nuk e shikoj Isan,  Nuk e gjej! Ne kete moment Xhaluti dhe ushtria e tij thane: "Po ja tek je, je Isai vete!"  (Gjate kohes qe ushtria sebashku me Juden hunin ne shtepi , Allahu xh.sh. fytyren e Judes e perngjau me ate te Isas). Ne kete moment e kapen Juden dhe e gozhduan ate. Prandaj Allahu i madheruar thote: "..As nuk e kane mbytur e as nuk e kane gozhduar.." ( Ahmedi qe ka degjuar Muhamed el Xhehmiu) 

Iben Xherir transmeton se Ibni Humejdi ka thene: Kam degjuar Jakub el Kumiji i cili kishte degjuar nga Harun Antar e ky nga Vehb Munebbihu i cili ka then:
"Isai a.s se bashku me nxenesit e tij hyn ne nje shtepi, e kur hyne brenda u rrethuan. Ne çast  Allahu i Madheruar beri qe te gjithe ti perngjajne fytyres se Isait a.s. Perball kesaj ushtaret than:
"Na bete magji, prandaj na tregoni se kush prej jush eshte Isai ose do ju mbysim te gjithve. 
Ne kete moment Isai a.s. u tha nxenesve: 
Cili prej jush do te jap jeten e tij? 
Njeri nga nxenesit tha: "Une!" dhe doli para ushtrise e u tha: 
"Une jami Isai!" 
Dhe ushtria duke shikuar se ai ne pamje ishte Isai e moren dhe e gozhduan duke e kryqezuar."

Gjithashtu transmetohet nga Ibni Xheriri: Profetit Isa a.s. i kishte hyre frika dhe nje nate vendosi te therras gjithe nxenesit e tyre dhe tju bente sherbim e me pas sebashku me ta ti benin lutje Allahut te Madheruar. Ate nate profeti Isai a.s. u tha:
"....Njeri prej jush do te me refuzoj (mohoj) tre here, para se te kendoj gjeli (kendezi). Ndersa tjetri do te me shes mua per disa dirhem." 
Te nesermen u shperndane nderkohe qe ushtria po kerkonte Isan a.s. Ne rruge ushtaret hasen ne njerin nga nxenesit e tij i quajtur Shemuni. 
Ne kete moment ushtaret than: "Ky eshte njeri nga nxenesit e Isait." 
Ai tha tre here: 
"Nuk eshte e vertet,nuk jam nxenesi i Isait." e per kete ushtria e la te lire
Duke ecur Shemuni takon shoket (nxenesit) e tjere ku gjithashtu mohoi se ka qene nxenesi i Isait, ne kete moment ai dhe nxenesti degjuan kendezin duke kenduar.
Nxenesi tjeter i quajtur Juda qe e mohoj plus edhe e shiti Isan a.s. shkoj tek paria e ushtrise duke ju thene: 
"Çfare do me jepni nese ju tregoj se ku ndodhet Isai? 
Ata i ofruan 30 dinar.
Pas kesaj Juda i dergoi tek Isai, dhe ne kete moment Allahu fytyren e Isait a.s. ia kaloi Judes, nderkohe qe Isai a.s. ishte i padukshem per ushtaret. Keshtuqe ushtaret moren dhe e gozhdoi Juden....." (Et-Taberani)

Si ka fol Isai a.s me nenen e tij?

Pas gozhdimit nena e Isait a.s. Merjeme e shoqeruar nga motra e saj niset duke qare per tek varri i te birit. Ne kete momente zbret meleku xhebrail dhe e pyet; Per ku je nisur? Ajo i thote: Ti bej vizit varrit te djalit tim (Isait)! Xhebraili i thote: Isai eshte gjate dhe asnje here nuk ka vdekur. Ai qe eshte ne varr nuk eshte Isai por nje i ri te cilit Allahu ia pergjau fytyren e Isait dhe qe tradhetoj Isan, por nese ti deshiron ta takosh djalin eja kete dite, tek nje dritez dhe aty do takosh djalin tend , Isan. Me lejen e Allahut zbret tek ajo Isai a.s dhe i thote nenes se ti: "Pse qan? Ajo u pergjigj: "Per shkakun tend" Isai a.s. tha: "Mua Allahu me ka ngritur tek Ai dhe nuk me ka goditur asnje e keqe (nga ajo qe shikoni, pra gozhdimi). Kjo vetem se i eshte dukur atyre."
Pas qetesimit te Merjemes , Isai a.s. i thote: "Njoftoni nxenesit e mi qe te bashkohen dhe te vine tek ky vend" Pas njoftimit te nxenesve ne vend u paraqiten vetem 11 nxenes, ndersa nuk u paraqit Juda. Me te hollat qe kishte marr Juda spiunoj Isan a.s. tek ushtria . Kur u paraqiten nxenesit Isai a.s. pyeti per sjelljen e Judes dhe ata i thane; Juda eshte penduar dhe ka mbytur veten. Isai a.s. tha: "Po te ishte penduar me te vertet tek Allahu, Allahu do ia pranonte pendimin."
Ibn Asakiri ka transmetuar: "Pas shtat diteve gozhdim, Merjemja kerkon nga paria Heberje qe te heqin trupin me qellim varrosjen e tij. Dhe ashtu ndodhi. "Nje dite Merjeme sebashku me motren e saj (nenen e Jahjase a.s.) niset per te vizituar varrin e Isas. Gjate rruges zbret tek Merjeme meleku xhebrail i cili e pyet: E nderuar Merjeme! Per ku je nisur? Merjeme i pergjigjet: Te vizitoj varin e djalit tim! Xhebraili i thote: E nderuar Merjeme! Djali yt , Isai a.s. eshte gjalle. Ai asnje here nuk ka vdekur! Ai qe eshte ne varr nuk eshte Isai por nje djal tjeter (ai qe tradhetoj Isan a.s.) i cili po ashtu u gozhdua. Por nese deshiron ta takosh Isan a.s. eja kete dite dhe tek nje dritez do e takosh Mesihun (Isa a.s)." 
Pasi erdhi dita ne fjale Merjemi niset per tek vendi i "dritezes" dhe transmetohet se Merjemi takon Isan a.s. Transmetohet se; Isa a.s. nxitoi per tek Merjemja, u perkul dhe ia puthi koken dhe filloi te lutet per te. Me pas Profeti Isa a.s i thote:
"Nene , nuk jam i vrare, por Allahu me ka ngritur tek Ai. Ai, me lejoi te takohem me ty, se vdekja do te te vijse se shpejti prandaj ki durim dhe permende Allahun e Madheruar." Pas pese viteve Merjem ndron jete.



Si u ngrit Isai a.s. ne qiell?

Transmetohet prej Iben Abbasit se: "Kur Isai a.s. i erdhi momenti per tu ngritur ne qiell Allahu i Madheruar dergon tek ai nje re dhe Profeti Isa a.s. u ul ne te."

Kthimi ne toke i Profetit Isa a.s.

Islami me siguri te plote tregon se profeti Isa a.s. nuk ka vdekur, nuk eshte gozhduar dhe se do rikthehet serisht ne toke. Rikthimi do behet kur e keqja mbizoteron. Kur dexhali te kete dal do zbres  ne toke Isai a.s. Ne kete kohe dexhali do shkaterrohet sapo te takohet me Isain a.s. Me pas do dalin jexhuxh mexhuxhet te cilet si popull kafir do fillojne shkaterrimin e tokes. Aq te shumte jane ne numer saqe do kalojne pra nje lumi dhe ai do thahet nga konsumimi i tyre. Do pushtojne token me perjashtim te disa vendeve sic eshte Qabja etj. Ata do mendojne se kan pushtetin e tokes. Ne kete kohe besimtaret mysliman do i drejtohen profetit Isa a.s. qe lus Allahut xh.sh. per shkatrimin e jexhuxh mexhuxheve. Pas duas se profetit Isa a.s. Allahu xh.sh. do i shkaterroj jexhuxh mexhuxhet brenda nates. Aq shume kufoma do jene mbi siperfaqen e tokes saqe do jete pothuajse e pamundur frymarrja. Ne keto kushte besimtaret do i kerkojne dhe nje here profetit Isa a.s. qe ti bej Allahut xh.sh. lutje per pastrimin e tokes. Dhe Allahu xh.sh. do leshoj shi nga qielli i cili do pastroj token....
Per zbritjen e profetit Isa a.s. ka treguar profeti Muhammed a.s. i cili eshte takuar ne naten e Israse me Isan a.s. si dhe me pejgamberet e tjere. (Fakti qe profeti Muhammed a.s. eshte takuar me profetet dhe ka fol me ta, ka shtyr disa te thone se ky eshte dimesioni tjeter i cili eshte paralel me dimesionin tone, por qe ne nuk i shikojme ata). Nga Abdullah ibn Mesudi trasnmetohet se Profeti Muhammed a.s. ne naten e Israse ka thene: "Takova Profetin Ibrahim, Musa dhe Isa a.s. Ato po bisedonin mbi ceshtjen e kijametit. Ata pyeten per kijametin Ibrahimin a.s. por ai tha: Nuk ka dije rreth saj! Te njejten pergjigje dha dhe profeti Musa a.s. ndersa Profeti Isa a.s. tha: "Se kur do ndodh kijametit e di vetem Allahu xh.sh. por Allahu xh.sh. me ka premtuar se kur te dal dexhali une do kem ne dore dy shkopinj. Kur te me shikoj dexhali ai do tretet, do shkrihet. Do shkaterrohet." (Ahmedi etj)

Nga imam Ahmedi dhe Ebu Davudi transmetohet se Profeti Muhammed a.s. ka thene: "Proftet jane vellezer te nje babai (Ademi), kan nje fe (Islamin) dhe kane nena te ndryshme. Une jam njeriu me i afert i birit te Merjemes Isase a.s. , sepse mes tij dhe meje nuk ka asnje Profet tjeter. Isai a.s. do te kthehet dhe nese e shikoni, besojeni. Ai eshte as i gjate as i shkurter, ka fytyr te bardhe qe anon nga e skuqura. Foket i duken sikur i kullojne uje, edhe pse nuk i ka te larguara. Ai do te zbres tek minarja e bardhe e xhamise ne Damask. Ai do te thyej kryqin, do te vrass derrin, do anuloj taksat, Islami do jete e vetmja fe. Gjate kesaj kohe ai do vras dexhalin. Tokes dhe popullit do i kthehet drejtesia aq sa devete do te kullosin me luanet, lopet me tigrat dhe delet me ujqerit, ndersa femijet do te luajne me gjarperinte pa e demtuar njeri-tjetrin. Ai do te qendroj ne toke per 40 dite (por 40 dite te asaj kohe do jen si 40 vite), pastaj do te vdese."
Myslimanet do kryejne ceremonin e xhenazes dhe faljen e namazit te xhenases si dhe varrosjen e tij

Pergatiti
Gezim KOPANI

Ju mund te lexoni: Jeta e Merjemes , nëna e profetit Isa a.s.

Ju mund te lexoni: Jeta e profeteve


__________
Hytbe e xhumas e mbajtur ne xhamin e qytetit Puke. Date; 14.01.2011





Popular posts from this blog

Fisi i Kabashit

Kabashi është vendbanim i lasht ë dhe deri n ë fillim t ë shek. XVII ka qen ë qendra m ë e r ënd ësishme ekonomike , politike , fetare dhe kulturore p ër mbar ë krahin ën e Puk ës. K ët ë e d ëshmojn ë: gjetjet arkeologjike q ë faktohen q ë nga shek. II-IV , Trase e Udh ës s ë Madhe q ë lidhej me Adriatikun e Shkodren me Dardanin ë dhe brigjet e Danubit, duke d ëshmuar se Kabashi  ësht ë vendbanim i lasht ë dhe kishte qytez ë q ë n ë kohen romake. Po ashtu Kalaja Qytez ë , Kalaja e Zbubit , Kalaja e Boks me sarajet e Lek ës ku kan ë sunduar fiset: Ziu, Blinisht dhe Principata Dukagjini. I pasur n ë aspektin gjeoetnologjik me nj ë tok ë ku prodhohen: Rrush, arr ë , moll, dardh ë, qershi, man, thana, g ështenja aq sa formohet pyll ë me g ështenja, si dhe shume fruta pylli si: boronica etj. Po ashtu vend i p ërferuar p ër bletarin ë. Deri n ë shekullin XX blektoria ka pasur mjaft zhvillim ku jan ë num ëruar dhjetra kope t ë m ëdha , aq sa nuk kishte kullot ë q ë t ë plot ësonte ushqim...

Shtatë Bajrakët e Pukës

Qyteti i Pukes ne vitin 1952 Sikurse dihet në fillim njerëzimi ishte i organizuar mbi bazen e fiseve. Në Shqiptari zonat malore quheshin  Malësi  , emer ky qe natyrisht vjen prej fjalës:  mal . Për ta kuptuar këtë  Faik Konca  thotë: "Malësia ndahet në disa njësi, që shqiptarët i quajnë  Male . Fjala mal tregon vërtet një mal, por me të cilin kuptohej njësi dhe drejtimi i atij vendi. Pëshembull viset fushore do të thoshin: " Mali i  Shalës  po shkon në luftë! " Pra shqiptarët ndarjen dhe sundimin e tyre e quanin "Male ose Malësi" p.sh; " Malsia e  Gjakovës ", ndërsa më vonë Perandoria Osmane i quajti  Bajrak që do të thotë: "Flamur". Më   tej   Faik Konica   shkruan: " Më sa duket, në kohen e pushtimit turk (osman), secili mal kishte flamurin e vet. Kreu i Malësisë ose Bajraktari ishte një përson që e kishte trashëguar këtë titull, që i lihej djalit të madh nga i ati (baba) dhe, në mungesë të tij i lihej mashkullit më të a...

Fshatrat e rrethit te Pukes

Rrethi i Pukes kufizohet me: Shkoder, Lezh, Mirdite, Kukes, Has dhe Tropoj. Rrethi ka nje shtrirje gjeografike prej 1034 km2. Ne rreth ndodhet malet e larta si: Mali Munell, Malli Krrabit (Mida), Mali i Terbunit etj. Po ashtu rrethi i Pukes ka lumin Fan, Lumin e Gomines, Lumi Gomsiqe. Ne rrethin e Pukes ndodhet dy Bashki; Puke dhe Fushe Arrez dhe ka keto njesi administrative:  Njesist adminsitrative te rrethit Puke (ish komuna) jane: Qerret, Qelez, Rrape, Gjegjan , Iballe, Qaf Mali, Rrape, Blerim dhe Fierze.  Fshatrat e rrethit Puke jane: 1. Kabash 2. Qerret i Madh 3. Iballe 4. Berish Vendi 5. Kryezi 6. Aprip Guri 7. Armiraj 8. Arst 9. Miliska 10. Lajthize 11. Berish Eperme 12. Berish e Vigel 13. Levoshe 14. Levrushk 15. Pla 16. Bicaj 17. Meçe 18. Blerim 19. Luf 20. Lumbardh 21. Lumzi 22. Blerim 23. Blinisht 24. Mesul 25. Mertur 26. Mezi 27. Midh 28. Bushat 29. Buzhal 30. Miliska 31. Mollekuqe 32. Orosh 33. Dedaj 34. Dardhe 35. Dom 36. Duzhnez 37. Flet 38. Fierz 39. Plet 40. P...

Më të lexuarat e javës

Mesazhet e Profetit Muhammed a.s. dhënë nga hutbja e xhumasë

Muhammed a.s Pas disa ditesh mikpritje te Profetit Muhammed a.s. ne  Kuba (1) , profeti Muhammed a.s. diten e xhuma niset per ne Medine. Ne kohen e drekes ndaluan ne vendin e quajtur  Ranuna . Ne kete vend Profeti a.s. mbajti hytben e xhumas. Ne kete kohe u be obligim falja e namazit te xhumas. Gjate hytbes nder te tjera Profeti Muhammed a.s. tha: "O njerez! Para se te vdisni, pendohuni (beni tevbe). Sa te keni mundesi , beni pune te mira. Rregulloni marredheniet tuaja me Allahun duke dhene sadaka hapur dhe fshehuarazi, e te permendi sa me shume Allahun. Nese do veproni keshtu, do ju vije furnizimi (bereqeti), ndaj ndihmoni dhe arrini te siguroni gjerat qe nuk keni mundur ti siguroni! Dijeni se Allahu xh.sh. , ne kete muaj te ketij viti, ne kete vend, e ka bere te detyrueshme faljen e namazit te xhumas , dhe do jete keshtu deri ne kiamet. Sa te jem gjalle, por edhe pas vdekjes time. Kushdo qofte qe ka shikuar imamin qe fal xhuman dhe e le pa fal xhuman , nuk do te kete kurre ...

Shënjat e rëneis së një shoqërie dhe shteti - Ibn Haldun

Libri  Kitabul Ibra  i  Ibn Haldun  "...Kur shtetet shemben , frika mbizoteron dhe njerezit kerkojne strehim. Çudirat shfaqen, perhapen thashethemet, miqt behen armiq dhe armiqte behen miq. Genjeshtra behet me e forte, ndersa zeri i se vertetes dobesohet. Shfaqen fytyra te çuditshme, ndersa fytyrat e njohura zhduken. Endrrat behen te pakta, shpresa vdes dhe te mençurit ndjehen me te tjetesuar. Tiparet e fytyres humbasin. Zeri i te mençurve mbytet ne zhurmen e predikuesve dhe ne garen per perkatesine. Te gjithe mbeten ne nje gjendje vigjilence dhe pritjeje. Situata kthehet ne projekte te mergimtareve dhe atdheu behet stacion nisjeje. Vendet ku jetojme behen valixhe, shtepite kthene ne kujtime dhe kujtimet kthehen ne perralla!" (Ibn Haldun (1) ne librin e ti te famshem  Kitabul Ibra  dhe ne  El Mukaddime  dmth ne hyrje te tij nder te tjera shkruajti kete pjese te siper shenuar) (2) Pergatiti Gezim KOPANI __________ 1.  Ibn Haldun  lindi 27...

Çfarë ka thënë shkrimtari dhe poeti i njohur G.Wells për Profetin Muhammed a.s ?

"Muhammedi a.s. e beri haxhin e lamtumires, nje vit perpara vdekjes. Me ate rast mbajti para popullit, fjalimin madheshtor. Gjeja e pare, te cilen e shpalli te pavlefshme ishte vjedhja dhe plaçkitja, si dhe hakmarrja dhe gjakderdhja. Ne pjesen e fundit te fjalimit, solli parimin e barazise se plote, ne mes nje muslimani me ngjyre dhe halifit (Udheheqesi). Kjo, me vone ndikoi ne veprimtari te drejte fisnike dhe kaliti njerezit me frymen e fisnikerise dhe tolerances. Ishte ky, nje realizem shume i larte, qe arriti te ndertohet ne jete. Keshtu, u themelua nje shoqeri, me me pak totalitarizem dhe me me pak padrejtesi shoqerore, se cilado shoqeri tjeter e mehershme." (H.George Wells - Shkrimtar dhe poet i njohur Anglez) Pergatiti Gezim KOPANI

Modestia e Profetit Muhammed a.s. (Paqja qofte mbi te)

Profeti Muhammed a.s. dhe pse ishte udheheqes i nje populli, ishte njeriu me modest nga te gjithe. Edhe pse ndjekesit shtoheshin dite pas dite Profeti Muhammed a.s. vazhdonte te ishte njeri i thjeshte, respektues, ndihmues dhe dashamires ndaj te tjereve. Kur profeti Muhammed a.s. u nis nga Kuba per ne Medina , njerzit e Medines me gezim kishin dal per ta pritur. Diten e hene karvani i profetit Muhammed a.s. arrin ne Medine, nga pema e hurmave nje ze i larte gezimi tha: Po vjen i bekuari qe presim ! Medinasit filluan te vrapojne per te pritun Profetin Muhammed a.s. , me kengen Talaal bedrua alejna. Meqenese nuk e kishin pa ndonje here, edhe nuk e njihnin profeti Muhammed a.s. dhe ne fillim filluan ti benin respekt Ebu Bekrit r.a., dhe kur ai gati filloi te tregoj se nuk jam Muhammedi , profeti Muhammed a.s. i beri me shenje qe te mos flas. Keshtu ne qetesi profeti a.s. vijoj derisa sa profetit Muhammed a.s. i ra dielli , dhe Ebu Bekri r.a. menjehere nxitoi ti bej hije me palerinen e ...

Jeta e Profetit Muhammed a.s

Profeti Muhammed a.s. eshte pejgamberi i fundit te cilit Allahu xh.sh. i ka zbritur librin e bekuar Kur'anin . Profeti Muhammed a.s. eshte nje nder krijesat me te nderuara dhe me te dashura te Allahut xh.sh. dhe besimtareve mysliman. Prejardhja e Muhammedit a.s. nga babai  Profeti Muhammed eshte biri i Abdullahit,(1) Abdullahu eshte biri i Abdul Mutalibit, Abdul Mutalibi eshte biri i Hashimit, Hashimi eshte biri i Abdu Menafit, Abdu Menafi eshte biri i Kusajit, Kusaji eshte biri i Kilabit, Kilabi eshte biri i Murres, Murre eshte biri i Ka'abit, Kabi eshte biri i Luejit, Lueji eshte biri i Galibit, Galibi eshte biri i Fihri, Fihri eshte biri i Malikut, Maliku eshte biri i Nadirit, Nadiri eshte biri i Kinanit, Kinani eshte biri i Huzejmit, Huzejmi eshte biri i Mufrikut, Mudriku eshte biri i Iljasit, Iljasi eshte biri i Mudarit, Mudari eshte biri i Nezarit, Nezari eshte biri i Ma'dit, Madi eshte biri i Adnanit. I fundit eshte biri i Profetit Islamil, Ismaili eshte biri i Pr...

Kush e zbulon njeriun e vertet ? - Aliu r.a

"Autoriteti , fuqia dhe pasuria, nuk e ndryshojne njeriun. Ato thjeshte zbulojne cili eshte ai ne te vertet."  (Aliu r.a.) Gezim KOPANI Mund te lexoni thenie te tjera duke klikuar: Thenie  

Ditëlindja e Profetit tonë të dashur Muhammed a.s.

Qabja (Kaba) e bekuar. Fotografi e vitit 1880 Sot është ditëlindja e profetit Muhammed a.s. i cili lindi diten e hënë më 12 Rabiul Evvel (571 të eres sonë dhe po të njëten ditë dhe datë në moshen 63 vjeçare i dorëzoi shpirtin Allahut xh.sh. " Gjithë sa zëra që është n'xhihan (botë), thirrte me za, tue i thanë t'gjithë Pejgamberit merhabanë. .. (nderime, përshëndetje)" Gëzim Kopani  Për të mësuar mbi jeten e profetit Muhammed a.s. kliko në link:  https://gezimkopani.blogspot.com/2011/02/jeta-e-profetit-muhammed-as.html

Shtatë Bajrakët e Pukës

Qyteti i Pukes ne vitin 1952 Sikurse dihet në fillim njerëzimi ishte i organizuar mbi bazen e fiseve. Në Shqiptari zonat malore quheshin  Malësi  , emer ky qe natyrisht vjen prej fjalës:  mal . Për ta kuptuar këtë  Faik Konca  thotë: "Malësia ndahet në disa njësi, që shqiptarët i quajnë  Male . Fjala mal tregon vërtet një mal, por me të cilin kuptohej njësi dhe drejtimi i atij vendi. Pëshembull viset fushore do të thoshin: " Mali i  Shalës  po shkon në luftë! " Pra shqiptarët ndarjen dhe sundimin e tyre e quanin "Male ose Malësi" p.sh; " Malsia e  Gjakovës ", ndërsa më vonë Perandoria Osmane i quajti  Bajrak që do të thotë: "Flamur". Më   tej   Faik Konica   shkruan: " Më sa duket, në kohen e pushtimit turk (osman), secili mal kishte flamurin e vet. Kreu i Malësisë ose Bajraktari ishte një përson që e kishte trashëguar këtë titull, që i lihej djalit të madh nga i ati (baba) dhe, në mungesë të tij i lihej mashkullit më të a...

Fisi i Kabashit

Kabashi është vendbanim i lasht ë dhe deri n ë fillim t ë shek. XVII ka qen ë qendra m ë e r ënd ësishme ekonomike , politike , fetare dhe kulturore p ër mbar ë krahin ën e Puk ës. K ët ë e d ëshmojn ë: gjetjet arkeologjike q ë faktohen q ë nga shek. II-IV , Trase e Udh ës s ë Madhe q ë lidhej me Adriatikun e Shkodren me Dardanin ë dhe brigjet e Danubit, duke d ëshmuar se Kabashi  ësht ë vendbanim i lasht ë dhe kishte qytez ë q ë n ë kohen romake. Po ashtu Kalaja Qytez ë , Kalaja e Zbubit , Kalaja e Boks me sarajet e Lek ës ku kan ë sunduar fiset: Ziu, Blinisht dhe Principata Dukagjini. I pasur n ë aspektin gjeoetnologjik me nj ë tok ë ku prodhohen: Rrush, arr ë , moll, dardh ë, qershi, man, thana, g ështenja aq sa formohet pyll ë me g ështenja, si dhe shume fruta pylli si: boronica etj. Po ashtu vend i p ërferuar p ër bletarin ë. Deri n ë shekullin XX blektoria ka pasur mjaft zhvillim ku jan ë num ëruar dhjetra kope t ë m ëdha , aq sa nuk kishte kullot ë q ë t ë plot ësonte ushqim...

Rruga Antike dhe Historia e Pukës në mitologji

Qyteti i Pukes ne vitin 1952 Rruga Antike dhe Historia e Zones se Pukes  Nje trashegimi mijeravjeçare ne zemer te Alpeve Shqiptare Qe ne lashtesi, permes territorit te sotem te Pukes kalonte nje nga rruget me te rendesihme te Shqiperise antike, rruga Lis - Rataria. Kjo rruge, e perdorur qe perpara pushtimit te Ilirise nga Romaket , ishte pjese e nje rrjeti te rendesishem qe lidhte krahinat e veritut me pjeset e tjera te vendit dhe me gjere. Via Publica , Rruga Romake neper Puke  Me ardhjen e romakeve, pergjate kesaj rruge u ndertuan disa keshtjella mbrojtese, disa prej te cilave kishin kapacitet per te per 1000 kalores .  Disa nga keshtjellat me te njohura te ndertuara pergjate kesaj rruge jane: Keshtjella e Vigut , Pukes , Micojit , Fletit , Trun etj. Romaket e quanin kete rruge Via Publica , ndersa gojedhena te ndryshme thuhet se ajo quhej si " Udha e Pukës " , e cila lidhte Lezhen me zonat e tjera si; Vau Dejsi etj. Nga  Lezha  ne drejtim te  Vigu...

Më të lexuarat e muajit

Fisi i Kabashit

Kabashi është vendbanim i lasht ë dhe deri n ë fillim t ë shek. XVII ka qen ë qendra m ë e r ënd ësishme ekonomike , politike , fetare dhe kulturore p ër mbar ë krahin ën e Puk ës. K ët ë e d ëshmojn ë: gjetjet arkeologjike q ë faktohen q ë nga shek. II-IV , Trase e Udh ës s ë Madhe q ë lidhej me Adriatikun e Shkodren me Dardanin ë dhe brigjet e Danubit, duke d ëshmuar se Kabashi  ësht ë vendbanim i lasht ë dhe kishte qytez ë q ë n ë kohen romake. Po ashtu Kalaja Qytez ë , Kalaja e Zbubit , Kalaja e Boks me sarajet e Lek ës ku kan ë sunduar fiset: Ziu, Blinisht dhe Principata Dukagjini. I pasur n ë aspektin gjeoetnologjik me nj ë tok ë ku prodhohen: Rrush, arr ë , moll, dardh ë, qershi, man, thana, g ështenja aq sa formohet pyll ë me g ështenja, si dhe shume fruta pylli si: boronica etj. Po ashtu vend i p ërferuar p ër bletarin ë. Deri n ë shekullin XX blektoria ka pasur mjaft zhvillim ku jan ë num ëruar dhjetra kope t ë m ëdha , aq sa nuk kishte kullot ë q ë t ë plot ësonte ushqim...

Shtatë Bajrakët e Pukës

Qyteti i Pukes ne vitin 1952 Sikurse dihet në fillim njerëzimi ishte i organizuar mbi bazen e fiseve. Në Shqiptari zonat malore quheshin  Malësi  , emer ky qe natyrisht vjen prej fjalës:  mal . Për ta kuptuar këtë  Faik Konca  thotë: "Malësia ndahet në disa njësi, që shqiptarët i quajnë  Male . Fjala mal tregon vërtet një mal, por me të cilin kuptohej njësi dhe drejtimi i atij vendi. Pëshembull viset fushore do të thoshin: " Mali i  Shalës  po shkon në luftë! " Pra shqiptarët ndarjen dhe sundimin e tyre e quanin "Male ose Malësi" p.sh; " Malsia e  Gjakovës ", ndërsa më vonë Perandoria Osmane i quajti  Bajrak që do të thotë: "Flamur". Më   tej   Faik Konica   shkruan: " Më sa duket, në kohen e pushtimit turk (osman), secili mal kishte flamurin e vet. Kreu i Malësisë ose Bajraktari ishte një përson që e kishte trashëguar këtë titull, që i lihej djalit të madh nga i ati (baba) dhe, në mungesë të tij i lihej mashkullit më të a...

Fshatrat e rrethit te Pukes

Rrethi i Pukes kufizohet me: Shkoder, Lezh, Mirdite, Kukes, Has dhe Tropoj. Rrethi ka nje shtrirje gjeografike prej 1034 km2. Ne rreth ndodhet malet e larta si: Mali Munell, Malli Krrabit (Mida), Mali i Terbunit etj. Po ashtu rrethi i Pukes ka lumin Fan, Lumin e Gomines, Lumi Gomsiqe. Ne rrethin e Pukes ndodhet dy Bashki; Puke dhe Fushe Arrez dhe ka keto njesi administrative:  Njesist adminsitrative te rrethit Puke (ish komuna) jane: Qerret, Qelez, Rrape, Gjegjan , Iballe, Qaf Mali, Rrape, Blerim dhe Fierze.  Fshatrat e rrethit Puke jane: 1. Kabash 2. Qerret i Madh 3. Iballe 4. Berish Vendi 5. Kryezi 6. Aprip Guri 7. Armiraj 8. Arst 9. Miliska 10. Lajthize 11. Berish Eperme 12. Berish e Vigel 13. Levoshe 14. Levrushk 15. Pla 16. Bicaj 17. Meçe 18. Blerim 19. Luf 20. Lumbardh 21. Lumzi 22. Blerim 23. Blinisht 24. Mesul 25. Mertur 26. Mezi 27. Midh 28. Bushat 29. Buzhal 30. Miliska 31. Mollekuqe 32. Orosh 33. Dedaj 34. Dardhe 35. Dom 36. Duzhnez 37. Flet 38. Fierz 39. Plet 40. P...

Historia e futbollit Pukjan ndër vite

Ekipi i Futbollit Terbuni - viti 1960 Gjate kohes se Mbretit Zog dhe jo vetem e deri ne vitet 1960 , ne Puke erdhen shume tregtar nga Shkodra , te cileve u pelqeu klima e mire dhe kuruese e zones. Nder ta ishte edhe mesuesi i njohur Shkodran Jordan Misja , i cili nder te tjera luajti rol te rendesishem ne zhvillimin e futbollit ne qytetin e Pukes. Ne vitin 1936 , gjate nje pikniku ne malin e Terbunit , ne vendin e quajtur Livadh Kabash , u organizua nje ndeshje mes te rinjeve. Kjo ndeshje u be nxitje per krijimin e nje shoqerie sportive, 1936 - Themelimi i Shoqerise Sportive  Terbuni Me hartimin e statutit, u themelua  Shoqeria Sportive Terbuni  , me  Gani Kamberin  kryetar dhe  Sadri Ademin  sekretar. U vendos qe ngjyrat e ekipit te ishin: bluza e kuqe dhe mbathje te zeza. U organuzan aktivitete dhe ndeshje miqsore, veçanarisht me  Vllaznin  e Shkodres dhe  Bardhylin  e Lezhes. Ndeshjet zhvilloheshin ne nje fushe ne periferi te q...

Rruga Antike dhe Historia e Pukës në mitologji

Qyteti i Pukes ne vitin 1952 Rruga Antike dhe Historia e Zones se Pukes  Nje trashegimi mijeravjeçare ne zemer te Alpeve Shqiptare Qe ne lashtesi, permes territorit te sotem te Pukes kalonte nje nga rruget me te rendesihme te Shqiperise antike, rruga Lis - Rataria. Kjo rruge, e perdorur qe perpara pushtimit te Ilirise nga Romaket , ishte pjese e nje rrjeti te rendesishem qe lidhte krahinat e veritut me pjeset e tjera te vendit dhe me gjere. Via Publica , Rruga Romake neper Puke  Me ardhjen e romakeve, pergjate kesaj rruge u ndertuan disa keshtjella mbrojtese, disa prej te cilave kishin kapacitet per te per 1000 kalores .  Disa nga keshtjellat me te njohura te ndertuara pergjate kesaj rruge jane: Keshtjella e Vigut , Pukes , Micojit , Fletit , Trun etj. Romaket e quanin kete rruge Via Publica , ndersa gojedhena te ndryshme thuhet se ajo quhej si " Udha e Pukës " , e cila lidhte Lezhen me zonat e tjera si; Vau Dejsi etj. Nga  Lezha  ne drejtim te  Vigu...

Numri i shfletosjes