July 19, 2018

Ju jeni personi i shtate qe...

Nje person tregon se: "Tridhjete vite me pare  punoja si roje sigurie per nje familje te pasur. Ne ate vend kishte dicka te çuditshme. Çdo dite hapja porten e madhe dhe deren e makines per shefin tim dhe e pershendesja ate, por ai asnjehere nuk me perfillte dhe as nuk me pershendeste. Ata shpesh benin festa te medha dhe zakonisht kishe shume ushqime te mbetura, Familja ime ishte kaq e varfer saqe une gezohesha qe do ti merrja mbetjet per ti çuar ne shtepi.
Nje dite shefi im me pa teksa shkoja te çanta e mbeturinave jasht kuzhines. Si zakonisht ai nuk me tha asnje fjale. Diten tjeter shikova nje qese te paster plot me ushqime te freketa afer qeses se betjeve. Pa u menduar gjate i mora te dyja dhe i dergova ne shtepi. Merrja dy qese çdo dite , dhe prej asaj dite , kishte dy qese ushqimesh ne te njejtin vend dhe siguroja mjaftueshem ushqim per te ushqyer familjen time. 
Nje dite çdo gje ndryshoi. U trondita kur mesova se shefi im kishte vdekur papritur. Pas kesaj nuk gjeja me qese afer mbetjeve. Kontrolloja çdo dite por nuk kishte gje. Isha shume i zhgenjyer.Perseri u gjeta ne veshtirsi qe te ushqeja familjen time. Me ne fund vendosa ti kerkoja gruas se shefit tim nje rritje te rroges. Ajo ishte e tronditur por e respektueshme dhe me shqetesim me pyet: 
-Si ka mundesi qe nuk u ankuat me pare per pagen tuaj dhe perse po e kerkoni tani papritur?
I dhash shume justifikime , por me ne fund tregova te verteten. I tregova per qeset me ushqimet e mbetura dhe ushqimet e freketa dhe se me ato ushqeja familjen time.
Nje vale lehtesimi e gezimi zbriti ne fytyren e saj , dhe me thote: Dhe kjo ndaloj diten kur me vdiq burri im? 
Isha i tronditur kur e kuptova se paska qene shefi im i cili linte ushqimin e fresket aty per mua. Ai dukej aq i ashper dhe i pakujdeshem dhe nuk prisja kurre qe ai te ishte kaq i sjellshem. 
Gruaja e shefit time papritmas filloi te qante , dhe menjehere i thash:
-Me vjen keq nuk duhet te kisha kerkuar rritjen e pages! Ajo me thote:
-Po qaje per nje arsye tjeter dhe tha:
-Ju jeni personi i shtate qe burri im u pergatiste qeset me ushqime.
Prej asaj dite vazhdova te merrja qeset e perditshme me ushqime te fresketa, por tani ishte djali i shefit tim qe mi dorezonte ato direkt ne shtepin time,dhe ashtu si babai i tij, ai kurre nuk pergjigjej , keshtu nje dite nuk durova dhe i bertita me ze te larte: Faleminderit ! Ai me thote:
-Me vjen keq ! Ju lutem mos u ofendoni , kam nje problem degjimi ashtu si babai im!
Mbeta pa fjale dhe zemra ime ishte plot keqardhje dhe mirenjohje."


V/O: Nuk e di se sa e vertet eshte , por nje ngjarje domethenese.

Pergatiti
Gezim Kopani 

Contact Form

Name

Email *

Message *

Kontakt: gezimi_01@hotmail.com