September 30, 2020

Cdo mengjes mendoj per keto gjera ( imam Shafi)


 

Tregohet se nje here pas namazit te sabahut imam Shafi duke shkuar per ne shtepi i afrohet nje person i cili i thote:
-Ne shume mendime jeni i zhytur mos keni ndonje problem?
-Cdo mengjes mendoj gjerat qe kerkohen nga une, prandaj eci duke menduar , i thote imami.
-Cfare jane ato gjera?
-Cdo mengjes mendoj se nga une kerkohen kete gjera:
1.Allahu kerkon qe une te kryej farzet.
2.Pejgamberi kerkon qe une te kryej sunetet.
3.Familja dhe femijet kerkojne nga une ushqim.
4.Mendja (besimi) kerkon qe une ti bindem urdherave te Allahut.
5.Shejtani kerkon qe une ti largohem rruges se Allahut.
6.Meleket qe shkruajne punet , duan nga une te bej pune te mira qe ti shkruajne sevape.
7. Sa here qe lind dielli me ben te kujtoj se u plaka dhe nje dite me shume.
8. Edhe meleku i vdekjes do qe te mendoj se po i afrohem atij dhe nje dite me teper.

Duke menduar keto eci rruges. i thote imami.
Pyetesi i thote: Vetem nga ti kerkohen cdo mengjes keto gjera apo kerkon dhe nga une?
Imami i thote: Kam ven re se keto gjera kerkohen nga une cdo mengjesn dhe mendoj se kerkohen dhe nga ti, prandaj pastro mendjen nga gjerat e kota dhe nisja te mendosh dhe ti per keto.

Contact Form

Name

Email *

Message *

Kontakt: gezimi_01@hotmail.com