March 30, 2023

Mos hidh poshte te gjitha te mirat per shkak te nje gabimi

Tregohet se nje mbret kishte dhjete qen te eger te cilet i perdorte per te torturuar dhe ngrene cilindo sherbetor qe ben gabime. Njeri nga sherbetoret dhe nje mendim te gabuar, dhe mbretit nuk i pelqeu aspakt, ndaj mbreti urdheroi ta hidhnin ne tufen e qenve. Sherbetori i tha: Une ju kam sherbyer dhjetra vite, dhe ju me denoni!? Ju lutem, me jep dhjet dite kohe para se te me hidhni ne tufen e qenve! Mbreti pranoi.
Ne ato dhjete dite, sherbetori shkoi te roja qe kujdesej per qent dhe i tha qe do te doten tu sherbente qenve per dhjete ditet e ardhshme. Roja u habit, por pranoi dhe sherbertori filloi te ushqeten qent, ti pastroj, ti laj dhe tu siguroje te gjitha gjerat.
kuir perfunduan dhjete ditet, mbreti urdheroi te hedhin sherbetorin ne tufen e qeneve. Kur e hodhen brenda tufes se qenve, te gjithe u mahniten kur shikuan se si qent e eger e luanin dhe lepinin kembet e sherbetorit. 
Mbreti tha: Cfare po ndodh keshtu me qent e mi?
Sherbetori i thote: Une ketyre qenve u sherbeva vetem dhjete dite, dhe ata nuk e harruan sherbimin tim. Ndersa une juve u kam sherbyer dhjete vite te tera dhe ju i harruar te gjiah, vetem e vetem per nje gabim timin!
Kur e degjoj mbreti kete e kuptoi gabimin e tij dhe urdheroj lirimin e sherbetorit.
Urtesia e tregimit; Mos hidh posht te gjitha te mirat vetem per shkak te nje gabimi, apo qendrimi te tjeterit qe ty nuk te pelqen. 

Pergatiti
Gezim KOPANI

Per te mesuar me shume kliko: Ndodhi


Contact Form

Name

Email *

Message *

Kontakt: gezimi_01@hotmail.com