March 30, 2023

Rendësia e fjalës dhe ndikimi i saj

Dy persona tregtar fqinje, shisnin dy gjera te ndryshme. Njeri shiste mjalt e tjetri uthull. Per çudi ai qe shiste uthull kishte shume klient qe blinin. Shitesi i mjaltit tha me vete: Ndoshta mjaltit i kam vendosur çmim te larte dhe nuk kam klient ta blej!? Me kete mendim , shitesi i mjalit ul çmimin e mjaltit aq sa e barazoj me çmimin e uthulles. Mirepo, edhe pse e beri kete, nuk iu afrua askush ti blej mjalt. I habitur me ate cfare po i ndodh, vendos te pyes shitesin e uthulles, ku dihet se shija e uthulles eshte e tharte dhe ka ere te rende, ndersa une shes mjalt dhe askush nuk vjen te me blej mjalt i thote shitesit te uthulles.
Shitesi i uthulles i thote: Vertet qe une shesh uthull, por gjuhen e kam te embel si mjalit (komunikimin) ndersa ju vertet shisni mjalt por gjuhen e keni uthull.

Pergatiti
Gezim KOPANI


Per te mesuar me shume kliko: Ndodhi

Contact Form

Name

Email *

Message *

Kontakt: gezimi_01@hotmail.com